امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از بختک برای پرواز روح و رویابینی!
#31
سلام دوستان عزیز
من چند سوال دارم
1. در جایی نوشته بود که پس از تجربه برونفکنی و پرواز روح، ترس از مرگ در فرد از بین رفته. آیا شما عزیزان چنین تجربه ای داشته اید؟
2. تصویر سازی ذهنی بهتر است یا این روش؟
3. تجربیاتی که باعث بهبود زندگیتان در استفاده از این روش دارید؟ (فواید برونفکنی برای شما؟)
با تشکر
 سپاس شده توسط Reza809 ، خداپرست ، maryam2090
#32
دروووود بر عزیزان

ممنونم از  دو دوست محترم ، برای نشر کتاب های خواب های شفاف  و کتاب لوسیدولوژی 101. 

سه مطلب هست که میخوام خدمتتون بجهت دریافت راهنمایی ،عرض کنم:

عرض اول اینکه هر دو کتاب رو مدتی هست که مطالعه کردم و تجربیات ارزشمندی ازشون کسب کردم. فقط در این بین یک مشکل هست که همیشه در حال انجام هیپنوتیزم یا خلسه و یا  برونفکنی(و هر عملی که نیاز به ریلکسیشن عمیق دارد) داشتم که سبب شده بطور کامل نتوانم ریلکسیشن رو انجام بدهم  و طبیعتا همیشه هدفم،ناقص مانده.

در برونفکنی لازم هست که بدن کاملا ریلکس بشود. این عمل را من خیلی تمرین کردم و در چند دقیقه ،به ریلکسیش تقریبا عمیق میرسم اما مطلبی همیشه آزارم میدهد وآن ، قورت دادن های غیر ارادی آب دهان هست!!.
این عمل کاملا غیر ارادی اتفاق می افتد و خب باعث میشود که هر چند ثانیه، عضلات گلو حالت انقباض به خود بگیرند که سبب ِ عدم ریلکس شدن ِ تمام اعضا بدن میشود .
از طرفی هم در "برونفکنی"،انقباض عضلات گلو و قورت دادن آب دهان، نوعی نشانه برای بدن هست که ذهن هنوز بیدار است و قاعدتا بدن به خواب کامل نمیرود
(روش های مختلفی را تست کردم تا فواصل  زمانی انقباض عضلات گلو رو به  حداکثر برسانم تا در این میان، بدن سیگنالی از انقباضات گلو دریافت نکند و به خواب برود اما موفق نشدم).

دوستان اگر راهکاری برای این مسئله دارند،ممنون میشم بهم برفرمایند.


عرض دوم اینکه اینطور که بنده متوجه شدم، در حالتی که بدن در حال رسیدن به ریلکس کامل و عمیق هست (مخصوصا هنگامی که نیت، برونفکنی هست) امواج مغزی، سینگال های ضعیف تری ساطع میکنند و در این حالت ، راحت تر میشود  روی ناخودآگاه تاثیر گذاشت.از طرف دیگر، برای اینکه بدن بخواب برود و ذهن همچنان بیدار بماند (ذهن بیدار-بدن خواب) بهتراست که جملات  مختلف تاکیدی مثبتی،همزمان با ریلکس کردن کاملِ بدن، در ذهن تکرار کنیم (مقداری باید سرعت بیان جملات در ذهن بیشتر از حالتی باشد که در هیپنوز، همین جملات را به ناخودآگاه میگیم (تجربه ی شخصی)) ، تا هم:
- ناخودآگاه در این فرصتِ مناسب و ایده آل ،بهتر برنامه ریزی بشود.
- ذهن با تکرار جملات ، همچنان فعال بماند و به خواب نرود.
- دقایقی که نیاز به رسیدن به ریلکس عمیق هست، کسل کننده نباشد.
(نکته ای که فکر می کنم بیان آن خالی از لطف نباشد این است که در حینِ بیانِ جملاتِ تاکیدی به طور ذهنی، مراقب باشیم که عضلات زبان،عضلات فک و یا عضلات "بیرونیِ" چشمان، منقبض نشوند)

و اما عرض سوم اینکه دوستان اگر مقدور هست، محبت کنند و کتاب لوسیدولوژی 102 رو هم آپلود کنند .


سپاس 

پاینده و شاداب باشید
 سپاس شده توسط خداپرست ، bashar ، یکتا ، جویا ، ye doost ، amir123 ، maryam2090


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان